Wedding Couple Signature Pens (3) 結婚娃娃簽名筆 (3)

Item# HJ-0106
Size: Unknown
Completed date: 2009/11/13


The wedding dolls were tailor-made based on the couple's face. The bride has long hair, she is wearing white lace wedding dress; the groom is wearing black suit.
簽名筆上的結婚娃娃是按照一對準新人的樣子做的。新娘有一頭長長的黑髮,穿著白色蕾絲婚紗;新朗則穿著黑色禮服。

They are black ball pens, which can be use for signing marriage certificate. The pen pole is binded by white/ silver ribbon, and there is a clear acrylic stone on pen cap.
今次用了黑色的原子筆製作,可以在簽署結婚証書時使用。筆杆由白/銀色絲帶捆著,筆蓋上用了透明色的壓克力石裝飾。

後記:最近工作忙,又病得糊里糊塗,作品完成之後,竟然忘了量度尺寸,很可惜啊><

2 則留言:

audreybrenda 說...

wow! 謝謝你呀!我送左比朋友了, 真係好靚, 我想問做這筆的公仔布是什麼布呢? 你有否收到我的email?

audreybrenda 說...

我想問你整結婚筆的套在那裡買?我想學你整一對結婚筆, thanks