Leather PSP bag 真皮PSP袋袋

Item# HJ-0042
Size: 18cm x 9cm x 3cm
Completed date: 2007/12/25

Mum... This is the Christmas gift for Pan, but I am not satisfied. In order to make it looks more graceful, I bought a piece of black leather, but I found leather was not smooth enough for sewing, and it is too thick for hand-making. When I strain the thread, the leather will be broken. My Dad said this is the real leather, I feel so sorry when changing a new cut panel.
嗯~這是送給Pan的聖誕禮物,不過效果不太滿意。為了看起來得體一點,我特購了黑色皮革。後來才發現,用衣車縫皮革很不順,用手縫又太厚。當用力拉緊線路,皮革卻扯破了...我請教過爸爸,原來我購了的是真皮耶。所以在縫壞了要補裁片時,心裡感到很內疚。


There is a small pocket at the back, so that Pan can place a spare battery or some other little things inside.
袋袋背面的小格,是用來裝後備電池等小東西。

2 則留言:

Pan 說...

哈哈~最後那張照片看上去好像很高貴的樣子~
雖然妳不怎麼滿意這次的作品~
不過也沒關係啦~反正我會好好的使用它的~
妳的心意才是我最喜歡的啦^^~

Jenny 說...

皮革本來就是比較高貴的素材
所以你不要再夾在腋窩下玩了
哈哈哈,笑死我~XD